11 КЛАСИ. 2019-2020

11 КЛАСИ. 2019-2020 н.р.

ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЗНО





                                ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

                                         ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ

Працюємо в гугл класі https://classroom.google за посиланням e7saqco (11-В)           6xbr3se (11-а)   3kk4z7h (11-Б)

Урок № 1 Україна у 2010-2014 рр. Революція Гідності

1. Опрацювати параграф підручника 35/27 п. 1-3
2. Переглянути відео

3. Опрацювати презентації Президентство В.Януковича та Революція Гідності


ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ


ПРАЦЮЄМО РАЗОМ.

Тема проекту: «ХОЛОДНА ВІЙНА: причини, етапи, наслідки»

Мета: проаналізувати основні причини і передумови «холодної війни», основні етапи та головні події, які характеризують їх; виділити наслідки «Холодної війни»

ІНСТРУКЦІЯ
ПО ПРЕДСТАВЛЕННЮ ВЛАСНОЇ РОБОТИ.
1.                Підготовлений матеріал треба занотувати так, щоб всім, хто буде його читати, було зрозуміло і цікаво. Цього можна досягти через тезовий конспект, де буде виділена головна інформація (що?, де?, коли?, хто?, чим завершилося?, до чого привело?)
2.                Цю інформацію ви розміщуєте на 1 слайді в спільній презентації.
3.                Доступ до цієї презентації ви отримуєте на пошту.
4.                Оскільки презентація одна на всіх, то ми зберігаємо її однотипність в оформленні слайдів (тему, шрифт тощо)
5.                На слайді повинні міститися і фото, карти, відео, які можуть розширити інформацію. Як це втиснути? Через посилання, анімацію.
6.               ОБОВ’ЯЗКОВО: ваш слайд повинен бути підписаний у правому верхньому куті слайда.
7.               Коли вся презентація буде зібрана (21.04.) – ви обираєте кращий, на вашу думку, слайд, бо для вас він містить цікаву інформацію, гарно розкриває зміст питання і т.д. Свій вибір ви демонструєте через коментар.
ЯК ЗРОБИТИ КОМЕНТАР?
Виділяєте слайд, правою клавішею мишки натискаєте і шукаєте посилання коментар. Натискаєте – відкривається вікно для коментаря і ви пишите причину, через яку ви обрали саме цю роботу.

8.    До 21.04. ви повинні прислати мені на пошту 2 тестових питання по вашій темі.
ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ

1.     Опрацювати параграфи 
   - 26-29 підручника (Всесвітня історія, 11 кл, О.Гісем, О.Мартинюк., профільний рівень) - 13-15.04.2020 (11-В); 
(    - 28-30 підручника (Всесвітня історія І.Щупак, стандарт) - 15-20.04.20 (11-А,Б)

2.     Обрати тему для індивідуального дослідження. -  13.04.-15.04.20(11-В);  15-20.04.20 (11-А,Б)

3.     Знайти додаткову інформацію з обраної теми дослідження, опрацювати її і підготувати для демонстрації. (вимога до інформації: стисло, основне, підкріплюється відео, фото, карти, додаткові джерела) - 16.04.20 (11-В); 21.04.20 (11-А,Б)

4.     Додати у спільний презентаційний матеріал- 17.04.20 (11-В); 22.04.20 - 11АБ, (пізніше надам посилання)

5.     Ознайомитися (ПЕРЕГЛЯНУТИ, ОПРАЦЮВАТИ) із представленим матеріалом однокласників. - 18.04.20 (11-В); 23.04.20(11А,В)

6.     Залишити коментар біля матеріалу, який сподобався більше ніж інші, обґрунтувати чому. - 18.04.20(11-В); 23.04.20(11-А,Б)
7.     Створити 2 питання тестового характеру до представленого вами матеріалу. Відправити на пошту вчителю – 18.04.20 (11-В); 23.04.20 (11А,Б)
8.     Пройти  тест - 21.04.20 (11-В); 22.04.20 (11-А); 23.04.20 (11-Б)
Оцінок за роботу буде 3 (за матеріал, який буде представлено; за відповідь на проблемне запитання,; за тестування)
Теми для дослідження (ОБИРАЄМО ОДНЕ ПИТАННЯ)
щоб уникнути повторів, біля обраної теми написати своє прізвище.             Зайти за посиланням, отриманим на власні e-mail (для обрання теми)
1.     Причини «холодної війни»
2.     Початок «холодної війни» -  промова В.Черчилля у Фултоні
3.     «Доктрина стримування комунізму»
4.     Берлінська криза (194801949 рр)
5.     Війна в Кореї (1950-1953 рр)
6.     Друга Берлінська криза (1958-1963 р.)
7.     Берлінський мур (1961 р.)
8.     Карибська криза (1962 р.)
9.     Війна у В’єтнамі (1955-1975 рр.)
10.                       Війна в Афганістані (1979-1989 рр.)
11.                       «Зоряні війни» - програма СОІ
12.                       Ірано-іракська війна (1980-1988 рр.)
13.                       Війна у Перській затоці – операція «Буря в пустелі» (1991 р.)
14.                        Розрядка напруги – роззброєння (І етап 1974-1979 р.)
15.                       Гельсінські угоди 1975 р.
16.                       «Нове політичне мислення»
17.                       Війна в Іраку в 2003 р.
18.                       Результати холодної війни
19. Прояви "холодної війни" у культурі (спорт, література,карикатура, анекдоти, кіно тощо)
20. Приклади гонки озброєнь

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ

Завтра, 9.04. у 11-В класу тематична - Приєднатись до https://www.classtime.com/ з кодом сесії K6JV37 тест буде відкритим з 9.00 Если кто-то войдёт дважды или не под своим именем все будут перездавать.

Урок № 6 Суспільно-політичне, економічне життя України у 2005-2010 рр.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 33, 11-А,Б - 25 (с. 207-210 )
2. Презентація на допомогу
3. Виконати роботу по опрацюванню теми за посиланням https://app.wizer.me/learn/AW7T5J до 8.04.2020 (для 11-В); до 13.04.2020 (для 11-А); до 14.04.2020 (для 11-Б)
4. Виконати практичну роботу за посиланням https://app.wizer.me/learn/2T2IVC і виконати завдання до 8.04.2020 - тільки для 11-В, або за бажанням для додаткової оцінки і 11-А,Б
5. ГОТУЄМОСЯ ДО ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ!!!
я пропоную вам пройти тренувальний тест Код доступу 482399
join.naurok.ua - Цей тест не на оцінку, а для тренування. Він відкритий для учнів 11-В класу до 9.04 до 10.00 9.04 - ми будемо працювати з тематичними тестами. (для учнів 11-А код доступу 519503 до 12.04 22.00) для 11-Б код доступу302936 до 13.04 22.00
6. УВАГА!!! Тематична робота 11-В - 9.04, 11-А - 13.04., 11-Б - 14.04.

Урок № 5. "Помаранчева революція". Конституційна реформа
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 33, 11-А,Б - 24 (с. 201-206 )
2. Заходьте за посиланням і вводите код MWAZY9 на https://app.wizer.me/learn/MWAZY9
Реєструйтеся під своїм ім'ям, щоб могла поставити оцінку. Оцінка складається з двох: оцінка за роботу з інтерактивним листом - макс. 6 б. і за тест - 6 б.
3. Тест пройти до 6.04 код доступу 578545 join.naurok.ua
4. Презентації на допомогу: "Помаранчева революція", "Президент В.Ющенко"
5.. Переглянте відео 



Урок № 4. Зовнішньополітична діяльність України (1991-2010 рр.)
1. Опрацювати  матеріал підручника (11В - 33, 11-А,Б - 24 (с. 196-201) )
2. Зайти на платформу Wizer.me за посиланням https://app.wizer.me/learn/S853KQ  ( виконати завдання до 04.04. 2020 Треба буде зареєструватися)
3. Тест пройти на оцінку до 6.04.2020 за посиланням https://onlinetestpad.com/hptmagacupnio


Урок № 3. Етносоціальні процеси та рівень життя населення.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 32 )

2. Презентації № 1, № 2 на допомогу
3. Обов'язково виконайте завдання на платформі Мій клас у період 13.03.2020 0:32 15.03.2020 до 22:20
4. Вивчити терміни з теми
5. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.





 Урок 2. Економічний розвиток України в 1992-2005 рр.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 31)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео.
4. ТЕСТ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ДАНОЇ ТЕМИ: Приєднатись до https://www.classtime.com/ з кодом сесії Y38G7V


Урок 1. Державотворчий процес: здобутки і втрати. Прийняття Конституції
1. Опрацювати  матеріал підручника ( 11-А, Б - 22-23)
2. Презентація на допомогу
3. Додатковий матеріал в межах підготовки до ЗНО
4. ВІДЕО-УРОК № 1 ВІДЕОУРОК № 2
5. ТЕСТ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ДАНОЇ ТЕМИ: приєднатись до https://www.classtime.com/  Y32YEV
                                            
                                           ПРИЙНЯТТЯ НОВОЇ КОНСТИТУЦІЇ

ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО Л.КУЧМУ - ДРУГОГО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ



ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ

Урок 7. Країни Латинської  Америки у 2-ій половині ХХ ст - на початку ХХІ
Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 27 (20) 11-А, Б - 25)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
4. Виконати письмово завдання (за вибором одне  з розділу ІІІ. Мслимо творчо й самостійно с. 188) і вислати на пошту bebenua66@gmail.com 

КУБИНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ

АВГУСТО ПІНОЧЕТ




Урок 6. Країни Африки  у 2-ій пол.ХХ - на початку ХХІ ст.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 27 (20) 11-А, Б - 26)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
4. Пройдіть тест
АФРИКА
НЕЛЬСОН МАНДЕЛА


Урок 5. Палестинська проблема. Близькосхідний мирний процес
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 21 (с.139-142); 11-А, Б - 23)
2.  Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:

Урок 4. Виникнення держави Ізраіль.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 21 (с.137-138); 11-А, Б - 23)
2.  Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:
УТВОРЕННЯ ІЗРАІЛЮ

АРАБО-ІЗРАЇЛЬСЬКА ВІЙНА


Шестиденна війна




Урок 3. Індія у 1945-2020 рр.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 20; 11-А, Б - 22)
2.  Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:
ІНДІРА ГАНДІ

ГЕОГРАФІЧНІ ПРОБЛЕМИ ІНДІЇ



Урок 2. Китай у 1945-2020 рр.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 19; 11-А, Б - 21)
2.  Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:   Мао Цзедун    
4. Пройдіть тест на оцінку                                                                  МАО ЦЗЕДУН
НОВИЙ ПРЕЗИДЕНТ КИТАЮ
МАО ЦЗЕДУН




Урок 1. Японія у 1945-2020 рр.
1. Опрацювати  матеріал підручника (11-В - 18); (11-А, Б - 20)
2.  Презентація на допомогу
3. Повторіть "економічні дива" Німеччини і Італії та порівняйте їх за варіантами з японським "економічним дивом" (11-В параграф 11-12, 11-А, Б - 6-7), заповнивши таблицю:



Спільне
Відмінне
причини

Японія
Німеччина (Італія)
складові

Японія
Німеччина (Італія)
результати

Японія
Німеччина (Італія)

4. Переглянте відео-фільми
ЯПОНСЬКЕ "ЕКОНОМІЧНЕ ДИВО"

АВАРІЯ НА ФУКУСІМІ

ТЕРАКТ "АУМ СІНКРІКЬО"

НОВИЙ ІМПЕРАТОР


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ

Тема: Відновлення незалежності України  (1985-1991)


ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ ""ЧОРНОБИЛЬ СТУКАЄ У СЕРЦЕ..."
(ОБИРАЄМО НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕННЯ 11-а, 11-Б)

УРОКИ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ

Урок. Утворення незалежної України
1. Опрацювати  матеріал підручника
2.  Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
Референдум незалежності

СПРОБА ДЕРЖАВНОГО ПЕРЕВОРОТУ 19-21 серпня 1991 р.

Л.Кравчук - перший президент незалежної України


Вячеслав Чорновіл - кандидат в Президенти України



4. Перенглянте відео-урок з теми

5. З метою підготовки до контролю знань, можна пройти тест на оцінку

Урок. Політичні реформи і зростання соціальної та національної активності українського суспільства наприкінці 80-х років.

1. Опрацювати  матеріал підручника
2. Презентація на допомогу 
3. Преглянте відео-фільм


УрокПеретворення Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу кримськотатарського народу (11-В)  ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ 
1. Опрацювати  матеріал підручника  О.Гісем, О.Марнтинюк (с. 159-160, стандарт); О.Гісем, О.Мартинюк (профільний, с 134-135) и профільний підручник В.Власов, С.Кульчицький (188-189 стор.)
2. Переглянути відео

3. Скласти по 4 тестових завдання до даної теми і вислати їх на адресу bebenua66@gmail.com

(1 питання з 1 правильною відповіддю, 2 питання - "поєднати дату і подію"; 3 питання - з з правильними відповідями; 4 питання - вставити пропущене")
 Остання дата відправлення завдання 7.02.


Урок. "Революція на граниті" (11-В)
1. Опрацюйте матеріали параграфа18 (с. 153-154) О.Гісем, О.Мартинюк
2. Презентації для кращого розуміння матеріалу: № 1;  № 2
4. Переглянте відео
Голодування на граніті. Як це було

Революція на граніті



Урок 1. Початок "перебудови"

1. Опрацювати параграф 17 підручника В.Власова С.Кульчицького (142-140.с.) 
2. Підготуйте усні відповіді на запитання с. 149. Вивчити та вміти пояснювати основні поняття: "перебудова",  "гласність", "білі плями", "нове мислення".
3. Презентація для кращого розуміння матеріалу (для перегляду і опрацювання)
5.  Переглянте відео-урок з теми (по всій темі )

Тема:  УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ            (1956-1964)

1. Презентація № 1; презентація № 2 для кращого запам'ятовування матеріалу;
   Культура (презентація)
2. ВІДЕОУРОК (буде корисним як для підготовки до уроків, так і в підготовці до ЗНО)
4. Переглянте відео для кращого  усвідомлення матеріалу: 

- Микита Хрущов. Спроба змінити країну | Пишемо історію (біографія і діяльність)

Микита Хрущов

ВІДЛИГА. М.Хрущов.



ХРУЩОВСЬКА ОТТЕПЕЛЬ



КУКУРУЗНА ЛИХОРАДКА



ХХ з'їзд КПРС (документалістика)



ДОСТИЖЕНИЯ И УПУЩЕНИЯ М.ХРУЩОВА








 ТЕМА "ВЕЛИКА БРИТАНІЯ" ВАМ НА ДОПОМОГУ


ШАНОВНІ 11класники!
На нас чекає перевірка знань з теми "США і Канада". Пропоную підготуватися до тестових контролів на тренажерах!
Тренажер № 1
Тренажер № 2
Тренажер № 3
Тренажер № 4

Сучасні США (можна переглянути презентацію)

Оскільки історію Канади вивчали самостійно, пропоную розширити матеріали підручника

Додаткова інформація (конспект з історії Канади)

Проблема провінції Квебек

Канада - Україна

Тема: ПОВОЄННА УКРАЇНА
ДЛЯ  ПІДГОТОВКИ ДО ТЕМАТИЧНОЇ  - ВІДЕО     
МОЖНА ПРОЙТИ ТЕСТ НА ОЦІНКУ

Урок 6. Культура в повоєнній Україні
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 5) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 7-8
2. Презентація на допомогу
презентація по освіті (автор Тетяна Панкова)
презентація "Рівень розвитку освіти" (автор Лопатенко Анна)
презентація по літературі (автор Цимбал Валерія)
презентація "Аналіз причин голоду в Україні , а не "економічного дива" як в Європі" (автор Арланова Олена)
презентація "Наука у првоєнній Україні" (автор Касимов Артур)
презентація "Наука у повоєнний період" (автор Сєліхов Валерій)

Урок 5. Суспільно-політичні зміни
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 4, п. 1) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 7-8

Урок 4. Завершення радянізації західноукраїнських земель
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 3-4
2. Переглянте відео з метою повторення матеріалів з історії ОУН-УПА
ІСТОРІЯ ОУН-УПА
СМЕРТЬ РОМАНА ШУХЕВИЧА



Урок 3Особливості економічної відбудови
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 3-4
2. Повторіть матеріали по західноукраїнським землям у 1919-1939 рр.
3. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
ПОВОЄННА  ВІДБУДОВА


Урок 2. Депортації українців. Національно-визвольний рух
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 2) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 5-6
2. Презентації на допомогу: № 1, № 2 (операція "Вісла")
3. Додаткові джерела: № 1, № 2, № 3
4. Виконайте завдання на контурній карті 2.
5. Переглянте відео для кращого сприйняття матеріалу
                 Депортація українців
ОПЕРАЦІЯ "ВІСЛА"


Урок 1. Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 1 (п. 1-2) 
МАТЕРІАЛИ УЗАГАЛЬНЕНІ З ТЕМИ + тестові завдання для перевірки і контроля
2. Презентація на допомогу.
3. ОПРАЦЮЙТЕ ЗАВДАННЯ КОНТУРНОЇ КАРТИ № 1.

4. Повторіть  питання "Початок Другої світової для України. Приєднання західноукраїнських земель до СРСР"
5. Попрацюйте на тренажері для закріплення знань з теми
6. Опрацюйте матеріал теми, спираючись на карту.

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.

Тема: ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ.

Урок 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В  - параграф 2 (п. 1-2)
2. Презентація на допомогу.
3. Бути готовими називати і пояснювати основні терміни: Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин,  біполярний, конфронтація.
4. Запам'ятати основні дати.
5. Підготувати для роботи контурні карти.
6. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
ООН - мета і структура 


УРОК для 11-В
ООН:історії створення, структура та система діяльності.
1.  Опрацюйте матеріали підручника параграф 2 (п. 3-4)
2. Презентація  на допомогу.
3. Запам'ятати основні дати, абревіатури і дати утворення ООН.
4. Підготувати для роботи контурні карти.
5. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу.

Урок 2 "Холодна війна": причини, етапи , риси, наслідки
1.  Опрацюйте матеріали підручника параграф 2  (11-А, 11-Б)
2. Презентації для кращого усвідомлення матеріалу: № 1, № 2
3. Запам'ятати основні дати (утворення НАТО та ОВД, доктрина Трумена,  план Маршалла)
4. Переглянте відео для кращого розуміння і розширення знань з теми.
Утворення ОВД

НАТО

План Маршалла


ШАНОВНІ УЧНІ!  


ПРОПОНУЮ ОПИТУВАННЯ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ НА РІК


Немає коментарів:

Дописати коментар