11 КЛАСИ. 2019-2020 н.р.
ОПИТУВАННЯ ЩОДО ЗНО
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
ТВОРЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНИ
Працюємо в гугл класі https://classroom.google за посиланням e7saqco (11-В) 6xbr3se (11-а) 3kk4z7h (11-Б)
Урок № 1 Україна у 2010-2014 рр. Революція Гідності
1. Опрацювати параграф підручника 35/27 п. 1-3
2. Переглянути відео
3. Опрацювати презентації Президентство В.Януковича та Революція Гідності
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
ПРАЦЮЄМО РАЗОМ.
Тема проекту: «ХОЛОДНА ВІЙНА: причини, етапи, наслідки»
Мета: проаналізувати основні причини і передумови
«холодної війни», основні етапи та головні події, які характеризують їх;
виділити наслідки «Холодної війни»
ІНСТРУКЦІЯ
ПО ПРЕДСТАВЛЕННЮ
ВЛАСНОЇ РОБОТИ.
1.
Підготовлений матеріал треба занотувати
так, щоб всім, хто буде його читати, було зрозуміло і цікаво. Цього можна
досягти через тезовий конспект, де буде виділена
головна інформація (що?, де?, коли?, хто?, чим завершилося?, до чого
привело?)
2.
Цю інформацію ви розміщуєте на 1 слайді в спільній презентації.
3.
Доступ до цієї презентації ви отримуєте
на пошту.
4.
Оскільки презентація одна на всіх, то ми
зберігаємо її однотипність в оформленні
слайдів (тему, шрифт тощо)
5.
На слайді повинні міститися і фото,
карти, відео, які можуть розширити інформацію. Як це втиснути? Через посилання,
анімацію.
6.
ОБОВ’ЯЗКОВО: ваш слайд повинен бути підписаний у правому верхньому куті слайда.
7.
Коли вся презентація буде зібрана (21.04.)
– ви обираєте кращий, на вашу думку, слайд, бо для вас він містить цікаву
інформацію, гарно розкриває зміст питання і т.д. Свій вибір ви демонструєте
через коментар.
ЯК ЗРОБИТИ
КОМЕНТАР?
Виділяєте слайд,
правою клавішею мишки натискаєте і шукаєте посилання коментар. Натискаєте –
відкривається вікно для коментаря і ви пишите причину, через яку ви обрали саме
цю роботу.
8. До
21.04. ви повинні прислати мені на пошту 2 тестових питання по вашій темі.
ІНСТРУКЦІЯ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ
1.
Опрацювати
параграфи
- 26-29 підручника (Всесвітня історія, 11 кл, О.Гісем, О.Мартинюк., профільний рівень) - 13-15.04.2020 (11-В);
( - 28-30 підручника (Всесвітня історія І.Щупак, стандарт) - 15-20.04.20 (11-А,Б)
- 26-29 підручника (Всесвітня історія, 11 кл, О.Гісем, О.Мартинюк., профільний рівень) - 13-15.04.2020 (11-В);
( - 28-30 підручника (Всесвітня історія І.Щупак, стандарт) - 15-20.04.20 (11-А,Б)
2.
Обрати
тему для індивідуального дослідження. -
13.04.-15.04.20(11-В); 15-20.04.20 (11-А,Б)
3.
Знайти
додаткову інформацію з обраної теми дослідження, опрацювати її і підготувати для
демонстрації. (вимога до
інформації: стисло, основне, підкріплюється відео, фото, карти,
додаткові джерела) - 16.04.20 (11-В); 21.04.20 (11-А,Б)
4.
Додати
у спільний презентаційний матеріал- 17.04.20 (11-В); 22.04.20 - 11АБ, (пізніше надам посилання)
5.
Ознайомитися (ПЕРЕГЛЯНУТИ, ОПРАЦЮВАТИ)
із представленим матеріалом однокласників. - 18.04.20 (11-В); 23.04.20(11А,В)
6.
Залишити
коментар біля матеріалу, який сподобався більше ніж інші, обґрунтувати чому. - 18.04.20(11-В); 23.04.20(11-А,Б)
7.
Створити
2 питання тестового характеру до представленого вами матеріалу. Відправити на
пошту вчителю – 18.04.20 (11-В); 23.04.20 (11А,Б)
8.
Пройти тест - 21.04.20 (11-В); 22.04.20 (11-А); 23.04.20 (11-Б)
Оцінок за роботу буде 3 (за матеріал, який буде представлено;
за відповідь на проблемне запитання,; за тестування)
Теми для дослідження (ОБИРАЄМО ОДНЕ ПИТАННЯ)
щоб уникнути повторів, біля обраної теми написати своє прізвище. Зайти за посиланням, отриманим на власні e-mail (для обрання теми)
1.
Причини
«холодної війни»
2.
Початок
«холодної війни» - промова В.Черчилля у
Фултоні
3.
«Доктрина
стримування комунізму»
4.
Берлінська
криза (194801949 рр)
5.
Війна
в Кореї (1950-1953 рр)
6.
Друга
Берлінська криза (1958-1963 р.)
7.
Берлінський
мур (1961 р.)
8.
Карибська
криза (1962 р.)
9.
Війна
у В’єтнамі (1955-1975 рр.)
10.
Війна
в Афганістані (1979-1989 рр.)
11.
«Зоряні
війни» - програма СОІ
12.
Ірано-іракська
війна (1980-1988 рр.)
13.
Війна
у Перській затоці – операція «Буря в пустелі» (1991 р.)
14.
Розрядка напруги – роззброєння (І етап
1974-1979 р.)
15.
Гельсінські
угоди 1975 р.
16.
«Нове
політичне мислення»
17.
Війна
в Іраку в 2003 р.
18.
Результати
холодної війни
19. Прояви "холодної війни" у культурі (спорт, література,карикатура, анекдоти, кіно тощо)
20. Приклади гонки озброєнь
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ ЯК НЕЗАЛЕЖНОЇ ДЕРЖАВИ
Завтра, 9.04. у 11-В класу тематична - Приєднатись до https://www.classtime.com/ з кодом сесії K6JV37 тест буде відкритим з 9.00 Если кто-то войдёт дважды или не под своим именем все будут перездавать.
Урок № 6 Суспільно-політичне, економічне життя України у 2005-2010 рр.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 33, 11-А,Б - 25 (с. 207-210 )
2. Презентація на допомогу
3. Виконати роботу по опрацюванню теми за посиланням https://app.wizer.me/learn/
4. Виконати практичну роботу за посиланням https://app.wizer.me/learn/
5. ГОТУЄМОСЯ ДО ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ!!!
- я пропоную вам пройти тренувальний тест Код доступу 482399
join.naurok.ua - Цей тест не на оцінку, а для тренування. Він відкритий для учнів 11-В класу до 9.04 до 10.00 9.04 - ми будемо працювати з тематичними тестами. (для учнів 11-А код доступу 519503 до 12.04 22.00) для 11-Б код доступу302936 до 13.04 22.00
6. УВАГА!!! Тематична робота 11-В - 9.04, 11-А - 13.04., 11-Б - 14.04.Урок № 5. "Помаранчева революція". Конституційна реформа
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 33, 11-А,Б - 24 (с. 201-206 )
2. Заходьте за посиланням і вводите код MWAZY9 на https://app.wizer.me/learn/MWAZY9
Реєструйтеся під своїм ім'ям, щоб могла поставити оцінку. Оцінка складається з двох: оцінка за роботу з інтерактивним листом - макс. 6 б. і за тест - 6 б.
3. Тест пройти до 6.04 код доступу 578545 join.naurok.ua
4. Презентації на допомогу: "Помаранчева революція", "Президент В.Ющенко"
5.. Переглянте відео
Урок № 4. Зовнішньополітична діяльність України (1991-2010 рр.)
1. Опрацювати матеріал підручника (11В - 33, 11-А,Б - 24 (с. 196-201) )
2. Зайти на платформу Wizer.me за посиланням https://app.wizer.me/learn/
3. Тест пройти на оцінку до 6.04.2020 за посиланням https://onlinetestpad.com/hptmagacupnio
Урок № 3. Етносоціальні процеси та рівень життя населення.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 32 )
2. Презентації № 1, № 2 на допомогу
3. Обов'язково виконайте завдання на платформі Мій клас у період 13.03.2020 0:32 - 15.03.2020 до 22:20
4. Вивчити терміни з теми
5. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
Урок 2. Економічний розвиток України в 1992-2005 рр.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 31)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео.
4. ТЕСТ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ДАНОЇ ТЕМИ: Приєднатись до https://www.classtime.com/ з кодом сесії Y38G7V
Урок 1. Державотворчий процес: здобутки і втрати. Прийняття Конституції
2. Презентація на допомогу
3. Додатковий матеріал в межах підготовки до ЗНО.
4. ВІДЕО-УРОК № 1 ВІДЕОУРОК № 2
5. ТЕСТ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ДАНОЇ ТЕМИ: приєднатись до https://www.classtime.com/ Y32YEV
ПРИЙНЯТТЯ НОВОЇ КОНСТИТУЦІЇ
ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО Л.КУЧМУ - ДРУГОГО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Урок 7. Країни Латинської Америки у 2-ій половині ХХ ст - на початку ХХІ
Опрацювати матеріал підручника (11-В - 27 (20) 11-А, Б - 25)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
4. Виконати письмово завдання (за вибором одне з розділу ІІІ. Мслимо творчо й самостійно с. 188) і вислати на пошту bebenua66@gmail.com
ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК КРАЇН ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ (ВІДЕО-УРОК)
КУБИНСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ
АВГУСТО ПІНОЧЕТ
Урок 6. Країни Африки у 2-ій пол.ХХ - на початку ХХІ ст.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 27 (20) 11-А, Б - 26)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
4. Пройдіть тест
АФРИКА
НЕЛЬСОН МАНДЕЛА
Урок 5. Палестинська проблема. Близькосхідний мирний процес
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 21 (с.139-142); 11-А, Б - 23)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:
Урок 4. Виникнення держави Ізраіль.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 21 (с.137-138); 11-А, Б - 23)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:
УТВОРЕННЯ ІЗРАІЛЮ
АРАБО-ІЗРАЇЛЬСЬКА ВІЙНА
Шестиденна війна
Урок 3. Індія у 1945-2020 рр.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 20; 11-А, Б - 22)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми:
ІНДІРА ГАНДІ
ГЕОГРАФІЧНІ ПРОБЛЕМИ ІНДІЇ
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 19; 11-А, Б - 21)
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми: Мао Цзедун
4. Пройдіть тест на оцінку МАО ЦЗЕДУН
НОВИЙ ПРЕЗИДЕНТ КИТАЮ
МАО ЦЗЕДУН
Урок 1. Японія у 1945-2020 рр.
1. Опрацювати матеріал підручника (11-В - 18); (11-А, Б - 20)
2. Презентація на допомогу
3. Повторіть "економічні дива" Німеччини і Італії та порівняйте їх за варіантами з японським "економічним дивом" (11-В параграф 11-12, 11-А, Б - 6-7), заповнивши таблицю:
4. Переглянте відео-фільми
2. Презентація на допомогу
3. Повторіть "економічні дива" Німеччини і Італії та порівняйте їх за варіантами з японським "економічним дивом" (11-В параграф 11-12, 11-А, Б - 6-7), заповнивши таблицю:
Спільне
|
Відмінне
| |
причини
|
Японія
| |
Німеччина (Італія)
| ||
складові
|
Японія
| |
Німеччина (Італія)
| ||
результати
|
Японія
| |
Німеччина (Італія)
|
4. Переглянте відео-фільми
ЯПОНСЬКЕ "ЕКОНОМІЧНЕ ДИВО"
АВАРІЯ НА ФУКУСІМІ
ТЕРАКТ "АУМ СІНКРІКЬО"
НОВИЙ ІМПЕРАТОР
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тема: Відновлення незалежності України (1985-1991)
Тренажер для підготовки до тематичної і зно 11-а, б, в
ГОТУЄМОСЯ ДО УРОКУ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ ""ЧОРНОБИЛЬ СТУКАЄ У СЕРЦЕ..."
(ОБИРАЄМО НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕННЯ 11-а, 11-Б)
УРОКИ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ
Урок. Утворення незалежної України
1. Опрацювати матеріал підручника
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
Урок. Політичні реформи і зростання соціальної та національної активності українського суспільства наприкінці 80-х років.
(ОБИРАЄМО НАПРЯМКИ ДОСЛІДЖЕННЯ 11-а, 11-Б)
УРОКИ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ
Урок. Утворення незалежної України
1. Опрацювати матеріал підручника
2. Презентація на допомогу
3. Переглянте відео-фільми
Референдум незалежності
СПРОБА ДЕРЖАВНОГО ПЕРЕВОРОТУ 19-21 серпня 1991 р.
Л.Кравчук - перший президент незалежної України
Вячеслав Чорновіл - кандидат в Президенти України
4. Перенглянте відео-урок з теми
5. З метою підготовки до контролю знань, можна пройти тест на оцінку
5. З метою підготовки до контролю знань, можна пройти тест на оцінку
Урок. Політичні реформи і зростання соціальної та національної активності українського суспільства наприкінці 80-х років.
1. Опрацювати матеріал підручника
2. Презентація на допомогу
3. Преглянте відео-фільм
Урок. Перетворення
Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу
кримськотатарського народу (11-В) ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ
1. Опрацювати матеріал підручника О.Гісем, О.Марнтинюк (с. 159-160, стандарт); О.Гісем, О.Мартинюк (профільний, с 134-135) и профільний підручник В.Власов, С.Кульчицький (188-189 стор.)
2. Переглянути відео
3. Скласти по 4 тестових завдання до даної теми і вислати їх на адресу bebenua66@gmail.com
2. Презентація на допомогу
3. Преглянте відео-фільм
Урок. Перетворення Кримської області в Автономну Республіку. Створення Меджлісу кримськотатарського народу (11-В) ДЛЯ ПОВТОРЕННЯ
1. Опрацювати матеріал підручника О.Гісем, О.Марнтинюк (с. 159-160, стандарт); О.Гісем, О.Мартинюк (профільний, с 134-135) и профільний підручник В.Власов, С.Кульчицький (188-189 стор.)
2. Переглянути відео
3. Скласти по 4 тестових завдання до даної теми і вислати їх на адресу bebenua66@gmail.com
(1 питання з 1 правильною відповіддю, 2 питання - "поєднати дату і подію"; 3 питання - з з правильними відповідями; 4 питання - вставити пропущене")
Остання дата відправлення завдання 7.02.
Урок. "Революція на граниті" (11-В)
1. Опрацюйте матеріали параграфа18 (с. 153-154) О.Гісем, О.Мартинюк
4. Переглянте відео
Голодування на граніті. Як це було
Революція на граніті
(1 питання з 1 правильною відповіддю, 2 питання - "поєднати дату і подію"; 3 питання - з з правильними відповідями; 4 питання - вставити пропущене")
Остання дата відправлення завдання 7.02.
Урок. "Революція на граниті" (11-В)
Урок 1. Початок "перебудови"
1. Опрацювати параграф 17 підручника В.Власова С.Кульчицького (142-140.с.)
2. Підготуйте усні відповіді на запитання с. 149. Вивчити та вміти пояснювати основні поняття: "перебудова", "гласність", "білі плями", "нове мислення".
3. Презентація для кращого розуміння матеріалу (для перегляду і опрацювання)
5. Переглянте відео-урок з теми (по всій темі )
Тема: УКРАЇНА В УМОВАХ ДЕСТАЛІНІЗАЦІЇ (1956-1964)
2. ВІДЕОУРОК (буде корисним як для підготовки до уроків, так і в підготовці до ЗНО)
ВІДЕОКУРС
3. Тренувальні вправи: підсумковий тест № 1; підсумковий тест № 2; тренажер 1(дати); тренажер 2 (кросворд); тренажер 3 (реформи у с\г); тренажер 4;
3. Тренувальні вправи: підсумковий тест № 1; підсумковий тест № 2; тренажер 1(дати); тренажер 2 (кросворд); тренажер 3 (реформи у с\г); тренажер 4;
4. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу:
- Микита Хрущов. Спроба змінити країну | Пишемо історію (біографія і діяльність)
Микита Хрущов
ВІДЛИГА. М.Хрущов.
ХРУЩОВСЬКА ОТТЕПЕЛЬ
КУКУРУЗНА ЛИХОРАДКА
ХХ з'їзд КПРС (документалістика)
ДОСТИЖЕНИЯ И УПУЩЕНИЯ М.ХРУЩОВА
На нас чекає перевірка знань з теми "США і Канада". Пропоную підготуватися до тестових контролів на тренажерах!
Тренажер № 1Тренажер № 2
Тренажер № 3
Тренажер № 4
Сучасні США (можна переглянути презентацію)
Оскільки історію Канади вивчали самостійно, пропоную розширити матеріали підручника
Додаткова інформація (конспект з історії Канади)
Проблема провінції Квебек
Канада - Україна
Тема: ПОВОЄННА УКРАЇНА
ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ТЕМАТИЧНОЇ - ВІДЕО
МОЖНА ПРОЙТИ ТЕСТ НА ОЦІНКУ
Урок 4. Завершення радянізації західноукраїнських земель
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 3-4
2. Переглянте відео з метою повторення матеріалів з історії ОУН-УПА
Урок 3. Особливості економічної відбудови
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 3-4
2. Повторіть матеріали по західноукраїнським землям у 1919-1939 рр.
3. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
Урок 2. Депортації українців. Національно-визвольний рух
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 2) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 5-6
2. Презентації на допомогу: № 1, № 2 (операція "Вісла")
3. Додаткові джерела: № 1, № 2, № 3
4. Виконайте завдання на контурній карті 2.
5. Переглянте відео для кращого сприйняття матеріалу
Депортація українців
Урок 1. Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 1 (п. 1-2)
МАТЕРІАЛИ УЗАГАЛЬНЕНІ З ТЕМИ + тестові завдання для перевірки і контроля
2. Презентація на допомогу.
МОЖНА ПРОЙТИ ТЕСТ НА ОЦІНКУ
Урок 6. Культура в повоєнній Україні
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 5) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 7-8
2. Презентація на допомогу
презентація по освіті (автор Тетяна Панкова)
презентація "Рівень розвитку освіти" (автор Лопатенко Анна)
презентація по літературі (автор Цимбал Валерія)
презентація "Аналіз причин голоду в Україні , а не "економічного дива" як в Європі" (автор Арланова Олена)
презентація "Наука у првоєнній Україні" (автор Касимов Артур)
презентація "Наука у повоєнний період" (автор Сєліхов Валерій)
Урок 5. Суспільно-політичні зміни
презентація по освіті (автор Тетяна Панкова)
презентація "Рівень розвитку освіти" (автор Лопатенко Анна)
презентація по літературі (автор Цимбал Валерія)
презентація "Аналіз причин голоду в Україні , а не "економічного дива" як в Європі" (автор Арланова Олена)
презентація "Наука у првоєнній Україні" (автор Касимов Артур)
презентація "Наука у повоєнний період" (автор Сєліхов Валерій)
Урок 5. Суспільно-політичні зміни
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 4, п. 1) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 7-8
Урок 4. Завершення радянізації західноукраїнських земель
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 3-4
2. Переглянте відео з метою повторення матеріалів з історії ОУН-УПА
ІСТОРІЯ ОУН-УПА
СМЕРТЬ РОМАНА ШУХЕВИЧА
Урок 3. Особливості економічної відбудови
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 3) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 3-4
2. Повторіть матеріали по західноукраїнським землям у 1919-1939 рр.
3. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
ПОВОЄННА ВІДБУДОВА
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 2) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 5-6
2. Презентації на допомогу: № 1, № 2 (операція "Вісла")
3. Додаткові джерела: № 1, № 2, № 3
4. Виконайте завдання на контурній карті 2.
5. Переглянте відео для кращого сприйняття матеріалу
Депортація українців
ОПЕРАЦІЯ "ВІСЛА"
Урок 1. Адміністративно-територіальні зміни й зовнішньополітична діяльність УРСР
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 1 (п. 1-2)
МАТЕРІАЛИ УЗАГАЛЬНЕНІ З ТЕМИ + тестові завдання для перевірки і контроля
2. Презентація на допомогу.
3. ОПРАЦЮЙТЕ ЗАВДАННЯ КОНТУРНОЇ КАРТИ № 1.
4. Повторіть питання "Початок Другої світової для України. Приєднання західноукраїнських земель до СРСР"
5. Попрацюйте на тренажері для закріплення знань з теми
6. Опрацюйте матеріал теми, спираючись на карту.
5. Попрацюйте на тренажері для закріплення знань з теми
6. Опрацюйте матеріал теми, спираючись на карту.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ.
Тема: ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ.
Урок 1. Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 2 (п. 1-2)
2. Презентація на допомогу.
3. Бути готовими називати і пояснювати основні терміни: Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин, біполярний, конфронтація.
4. Запам'ятати основні дати.
5. Підготувати для роботи контурні карти.
6. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
1. Опрацюйте матеріали підручника (параграф 1) 11-А, 11-Б; для 11-В - параграф 2 (п. 1-2)
2. Презентація на допомогу.
3. Бути готовими називати і пояснювати основні терміни: Ялтинсько-Потсдамська система міжнародних відносин, біполярний, конфронтація.
4. Запам'ятати основні дати.
5. Підготувати для роботи контурні карти.
6. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
ООН - мета і структура
УРОК для 11-В
ООН:історії створення, структура та система діяльності.
1. Опрацюйте матеріали підручника параграф 2 (п. 3-4)
2. Презентація на допомогу.
3. Запам'ятати основні дати, абревіатури і дати утворення ООН.
4. Підготувати для роботи контурні карти.
5. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу.
Урок 2 "Холодна війна": причини, етапи , риси, наслідки
1. Опрацюйте матеріали підручника параграф 2 (11-А, 11-Б)
3. Запам'ятати основні дати (утворення НАТО та ОВД, доктрина Трумена, план Маршалла)
4. Переглянте відео для кращого розуміння і розширення знань з теми.
Утворення ОВД
НАТО
План Маршалла
Немає коментарів:
Дописати коментар