Цікаве для 9 класів

ШАНОВНІ 9-класники!

ПРОПОНУЮ ПОЗНАЙОМИТИСЯ ЧЕРЕЗ ОПИТУВАННЯ




ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Урок 3. "Суспільно-політичне життя у 80-90-х рр. ХІХ ст"

1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 24.        2Перегляньте навчальне відео

3. Пройдіть  Тест на оцінку по 3 уроку

Урок 2. Українське національне відродження ХІХ ст.на західноукраїнських землях"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 23.
2. Перегляньте навчальне відео



МИХАЙЛО ГРУШЕВСЬКИЙ


3. Пройдіть  Тест на оцінку по 2 уроку
4. Попрацюйте на тренажерах сторінка "Перевіремо знання"

Урок 1. "ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ"
1. Параграф 22.
2. Перегляньте навчальне відео

3. Пройдіть ТЕСТ на ОЦІНКУ 

ШАНОВНІ УЧНІ! ВИВЧЕННЯ ДВОХ ТЕМ З ІСТОРІЇ ВІДБУДЕТЬСЯ ШЛЯХОМ ПРОХОДЖЕННЯ ВАМИ КВЕСТУ:
1. в classroom.google.com з кодом  srlsoyj ви проходите перший етап

2. потім за посиланням  https://app.wizer.me/learn/W0WAEUвиконуєте нове завдання

3. потім відпрацьовуєте для запам'ятовування на тренажері https://quizlet.com/_4f82bs?x=1jqt&i=1b0rxu
4. 2.04 - виконуєте тест на оцінку. Посилання виставлю пізніше
В ході квеста ви отримаєте 3 оцінки Намагайтеся бути уважними.

Урок 5. УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ У 1870-1890-х рр.
1. Переглянути презентацію і відеороліки по матеріалам теми2. Опрацюйте параграф 19 підручника
Не забувайте зайти на сторінку "ПЕРЕВІРИМО СВОЇ ЗНАННЯ"!

Михайло Драгоманов

Урок 4. ВІДРОДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО РУХУ наприкінці 50-х —
на початку 60-х років ХІХ ст.
1. Переглянути презентацію і відеороліки по матеріалам теми. Ознайомтеся із додатковим матеріалом з теми 
2. Вивчити нові терміни: циркуляр, громадівський рух, громада,  шовінізм, інтелігенція, лібералізація, хлопомани.
3. Розглянте причини, хід і результати польського повстання 1863-1864 рр. (переглянте відео)
4. Підготуйте відповіді на питання с.129
5. Виконайте завдання контурної карти: 
- нанесіть кордони сучасної України,
-  укажіть місце і рік заснування Київської громади
- нанести українські райони, охоплені польським повстанням 1863-1864 рр 
6. Попрацюйте із тренажерами


1.

Урок 3. Модернізація промисловості і сільського господарства. Соціальні зміни.
1. Опрацюйте матеріали 17 параграфа
2. Презентація для кращого сприйняття матеріалу
3. За матеріалами 16-17 параграфів скласти тестові завдання по 12 питань (4 питання з 1 правильною відповіддю; 4 питання - з 2-3 правильними відповідями; 2 питання встановити відповідність, 2 питання встановити послідовність) і вислати їх на пошту вчителя bebenua66@gmail.com. Правильні відповіді виділити. Завдання повинні бути набрані на компьютері. За цю роботу учні отримають максимально 6 б. Потім ви пройдете тест, який вчитель створить з ваших запитань. Отримаєте 6 б. і сукупна оцінка буде виставлена до журналу.
4. Завершити виконання завдань контурної карти с. 8 
5. Переглянте навчальні відео, щоб розібратися краще.
Зміни у промисловості
Зміни у соціальній структурі

Розвиток промисловості У наддніпрянщині
Урок 2. Ліквідація кріпацтва  та реформи 1860-1870-х рр. ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 16 параграфа
2. Презентація для кращого сприйняття матеріалу: скасування кріпацтва та реформи 60-70-х рр ХІХ ст.
3. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
Селянська реформа

Реформи 60-70-х рр. ХІХ ст


4. Підготуйтеся до зрізу знань попрацювавши на тренажерах: тест 

Урок 1. Українське питання в контексті міжнародних відносин. Східна (Кримська) війна
1. Опрацюйте матеріали 15 параграфа
2. Презентація для кращого розуміння матеріалу
3. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
Кримська війна



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

Урок. Спроби модернізації Османської імпмерії і Персії.
1. Опрацюйте матеріали 25 параграфа
2. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
ІРАН у другій пол. ХІХ - на початку ХХ ст.

РЕФОРМИ ТАНЗИМАТА



МЛАДОТУРЕЦЬКА РЕВОЛЮЦІЯ




Урок. Китай в останній третині ХІХ ст. - на початку ХХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 24 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу
2. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
ОПІУМНІ ВІЙНИ

БІОГРАФІЯ ЦИ СІ





Урок. Японія в останній третині ХІХ ст. - на початку ХХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 23 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу
2. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
БІОГРАФІЯ МІЦУХІТО
ПЕРІОД МЕЙДЗІ


Урок. Австро-Угорська  імперія в останній третині ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 22 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу
2.
Урок. Російська імперія в останній третині ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 21 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу.
2. Можна пройти тест:
Код доступу GRZNQQ 



Урок. США в останній третині ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 20 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу.
2. Можна пройти тест:
Код доступу 8620062 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Урок. Італія  в останній третині ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 19 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ  на допомогу.
2. Усно підготуйте відповіді на питання с. 153

Урок. Велика Британія в останній третині ХІХ ст.
1. Опрацюйте матеріали 18 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЇ № 1; № 2; № 3 на допомогу.
2. Запам'ятайте основні дати подій і термінигомруль, обструкція, бойкот, реформізм, утворення лейбористської партії.
3. Підготуйте усні відповіді на 1-10 питання  с. 148
4. Переглянте відео-фільм "История колониальных войн Англии в Африки конца 19 века"
5. Повторіть параграф 17
6. Пройдіть тест на оцінку  за матеріалами 18


Урок 6. Велика Британія
1. Опрацюйте матеріали 7 параграфа  ПРЕЗЕНТАЦІЯ на допомогу
2. Запам'ятайте основні дати подій і терміни: перша парламентська реформа, «торі»; «віги»; «тред-юніони»; «чартизм» 
3. Пройдіть тест на оцінку
4. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.






ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ - ПРОЙДІТЬ ТЕСТ

Урок 4. Консульство та імперія Наполеона.
1. Опрацюйте матеріали 4 параграфа (1-2 п) ПРЕЗЕНТАЦІЯ на допомогу
2. Запам'ятайте основні дати подій: період консульства у Франції, нова конституція, конкордат, проголошення Наполеона імператором.
3. Пройдіть тест на оцінку (для цього зайдіть на сайт www.classtime.com/. Приєднайтеся 

до сесії як учень через   введення коду   2QMKK

4. Підготуйся до тематичного оцінювання - попрацюй на ТРЕНАЖЕРІ
5. Переглянте відео для кращого розуміння матеріалу.
НАПОЛЕОН
БИТВА НАРОДІВ
Війна Наполеона з Росією

ЗАКОРДОННІ ПОХОДИ


Урок З. Якобинська диктатура. Завершення й значення революції 
1. Опрацюйте матеріали 3 параграфа.
2. Випишіть з п.2 основні заходи якобинців, а з п. 3 - термідоріанців
3.  Запам'ятайте основні дати подій: період якобинської диктатури, прийняття якобинської конституції, термодеріанський переворіт, прийняття нової (термідоріанської) конституції, переворот 18 брюмера.
4. За п. 5 виділіть основні значення революції і запам'ятайте їх.
5. Виконайте завддання контурної карти.
6. Презентація на допомогу
7. Переглянте відео для кращого усвідомлення матеріалу
ЯКОБИНЦІ
ЖАН ПОЛЬ МАРАТ

МАКСИМІЛІАН РОБЕСПЬЄР



Урок 2. Причини і початок Великої французьської революції.
1. Опрацюйте матеріали 2 параграфа (п.1-2). 
2. Заповніть у зошитах таблицю по п. 2
3. ЩОБ ЗАКРІПИТИ ПРОЧИТАНЕ, ПОПРАЦЮЙТЕ НА ТРЕНАЖЕРІ
4. Вміти формулювти причини революції.
5. Підготуйте контурні карти.

Урок 1. Вступ. Особливості "довгого" ХІХ століття.
1. Опрацюйте матеріали  1 параграфа. 
3. Вивчіть основні терміни: індустріальне суспільство, модернізація.
4. Додатково можна скласти кросворд на 12 слів





























ОСТАННІ ТЕМИ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ

ТЕМА "МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ У 2-Й ПОЛ. ХІХ - на початку ХХ ст."

1. Презентація для підготовки
2. Переглянте навчальне відео

3. Не забувайте опрацювати текст параграфа 26 і скласти по 2 тестових завдання. 



ПОВЕРТАЄМОСЯ ДО ІСТОРІЇ УКРАІНИ
           

ТЕМА "КУЛЬТУРА УКРАЇНИ в середині ХІХ ст. - на початку ХХ ст."

1. Створюємо   колективну збірку - "Знай наших"        2. Попрацюйте на тренажері  1           тренажер  2           3. Вимоги до оформлення сторінки    

4. Переглянте відео, щоб запам'ятати ВАЖЛИВУ Й КОРИСНУ ІНФОРМАЦІЮ  про українських митців  (ВОНА БУДЕ У НАГОДІ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДО ТЕМАТИЧНОЇ)

УМОВИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ 
УЗАГАЛЬНЕНИЙ   МАТЕРІАЛ
Лисенко Микола

СОФІЯ РУСОВА  
ХРИСТИНА АЛЧЕВСЬКА
ІВАН ПУЛЮЙ
ДМИТРО ЯВОРНИЦЬКИЙ
Cоломія Крушельницька
Ілля Репін
Леся Українка
Іван Франко

 ТЕМА "УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ НА у СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ                            

 Цей ТЕСТ можна пройти на оцінку

Урок 4. Столипінська аграрна реформа"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 31.
2. Переглянте навчальне відео


НАВЧАЛЬНИЙ ТЕСТ

Урок 3. Українські землі під час російської революції 1905-1907 рр"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 30.
2. ОСНОВНІ ПОДІЇ РЕВОЛЮЦІЇ (дати, які треба запам'ятати)

  • 9.01.1905 р. - "кривава неділя" - початок революції
  • 14-25.06.1905 р. - повстання на панцирниру "Потьомкін"
  • 17.10.1905 р. - Маніфест Миколи ІІ
  • 11-16.11.1905 р. - повстання на крейсері "Очаків" під керівництвом П.Шмидта
  • 18.11.1905 р. - повстання саперів у Київі під керівництвом Б.Жаданівського
  • 16-17.12.1905 р. - збройне повстання у Горлівці
  • 30.12.1905 р. - 1.01.1906 р. - трагедія у Великих Сорочинцях

3. Перегляньте навчальне відео
УКРАЇНА І РОСІЙСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ 1905-1907 рр.
КРИВАВА НЕДІЛЯ
повстання на панцирнику "Потьомкін"
повстання під керівництвом П.Шмідта
СОРОЧИНСЬКА  ТРАГЕДІЯ

Урок 2.  Український політичний і національний рух"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 28.
2. Заповнити таблицю с. 202
3. Навчальний тест

3. Перегляньте навчальне відео
ПОЛІТИЧНІ ПАРТІЇ УКРАЇНИ
М.Міхновський

МІЛЬЙОНЕРИ-МЕЦЕНАТИ
родина СИМЕРЕНКІВ
родина ТЕРЕЩЕНКОВ


ТЕМА "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ  в 2-ій пол. ХІХ ст"

ТРЕНАЖЕР по темі

Урок 4. Радикальний рух і політичні партії в Україні"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 25.
2. Перегляньте навчальне відео

ІВАН ФРАНКО


ЮЛІАН БАЧИНСЬКИЙ



Урок 3. "Суспільно-політичне життя у 80-90-х рр. ХІХ ст"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 24.
2. Перегляньте навчальне відео
3. Пройдіть  Тест на оцінку по 3 уроку

Урок 2. Українське національне відродження ХІХ ст.на західноукраїнських землях"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 23.
2. Перегляньте навчальне відео



МИХАЙЛО ГРУШЕВСЬКИЙ


3. Пройдіть  Тест на оцінку по 2 уроку
4. Попрацюйте на тренажерах сторінка "Перевіремо знання"

Урок 1. "ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ"
1. Параграф 22.
2. Перегляньте навчальне відео

3. Пройдіть ТЕСТ на ОЦІНКУ 
Урок 3. "Суспільно-політичне життя у 80-90-х рр. ХІХ ст"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 24.
2. Перегляньте навчальне відео
3. Пройдіть  Тест на оцінку по 3 уроку

Урок 2. Українське національне відродження ХІХ ст.на західноукраїнських землях"
1. Презентація для кращого сприйняття матеріалу параграфа 23.
2. Перегляньте навчальне відео



МИХАЙЛО ГРУШЕВСЬКИЙ


3. Пройдіть  Тест на оцінку по 2 уроку
4. Попрацюйте на тренажерах сторінка "Перевіремо знання"

Урок 1. "ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ"
1. Параграф 22.
2. Перегляньте навчальне відео

3. Пройдіть ТЕСТ на ОЦІНКУ 


          ТЕМА "НАДДНІПРЯНСЬКА УКРАЇНА  в 2-ій пол. ХІХ ст"

ТУТ можна пройти тест на оцінку

Урок 4. Український національний рух у 1870-1890-х рр.

1. Переглянути презентацію і відеороліки по матеріалам теми
2. Вивчить  дати основних подій.
3. Попрацюйте на тренажерах.
Не забувайте зайти на сторінку "ПЕРЕВІРИМО СВОЇ ЗНАННЯ"!

Михайло Драгоманов



Урок 3. Відродження українського національного руху наприкінці 50-х - на початку 60-х рр. ХІХ ст.

1. Переглянути презентацію і відеороліки по матеріалам теми. Ознайомтеся із додатковим матеріалом з теми 
2. Вивчити нові терміни: циркуляр, громадівський рух, громада,  шовінізм, інтелігенція, лібералізація, хлопомани.
3. Розглянте причини, хід і результати польського повстання 186-1864 рр. (переглянте відео)
4. Підготуйте відповіді на питання с.129
Виконайте завдання контурної карти: 
- нанесіть кордони сучасної України,
-  укажіть місце і рік заснування Київської громади
- нанести українські райони, охоплені польським повстанням 1863-1864 рр 
5. Попрацюйте із тренажерами
6. Можна пройти тест на оцінку (пізніше)


Урок 2. Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1870-х рр.

1. Переглянте презентацію "Селянська реформа" і "Реформи 60-70-х рр"
2. Ознайомтеся із додатковою інформацією, яка допоможе вам у  підготовки до тестування
3. Переглянте відео
4. Можна пройти тест


"НЕПОВНА ВОЛЯ"

Урок  1. "Українське питання в контексті міжнародних відносин"

1. Ознайомтеся з параграфом 15 підручника "Історія України", повторіть параграф параграф 10 (п.7) з Всесвітньої  історі.
2. Підготуйте усні відповіді на питання с. 108
3. Додатково за бажанням підготуйте повідомлення з д\з 1
4. Перегляньте в\ф 
5. Пройдіть навчальний тест на оцінку
"КРИМСЬКА ВІЙНА"


Міхал Чайковський

КИЇВСЬКА КОЗАЧЧИНА






      ОСТІНДІЙСЬКА КАМПАНІЯ

Тема "Китай"(презентація)
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТУРНОЇ КАРТИ
Тайпинське повстання (матеріали для підготовки)
Біографія Ци Сі

Опіумні війни


ТЕМА "Японія" (презентація)
Характеристика доби МЕЙДЗІ

Імператор МУЦУХІТО





ТЕМА "РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ"


Шановня мої 9-класники! Надаю вам матеріали, які допоможуть розібратися зі складною та великою за обсягом темою:
Реформи Олександра ІІ (презентація)
РОСІЙСЬКО-ЯПОНСЬКА ВІЙНА


ПЕРША РОСІЙСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ (ОСНОВНІ ПОДІЇ)КРИВАВА НЕДІЛЯ - ПРИВІД


ОСНОВНІ ПОДІЇ




Біографія П.Столипіна

П.Столипін: стисло про особистість


Реформа Столипіна

І ще раз про реформу П.Столипіна
Столипін П. та його реформа




ТЕМА № 4 ВЕЛИКА БРИТАНІЯ 
Королева Вікторія


ТЕМА № 3 "НІМЕЧЧИНА"

ТЕМА № 2 "ФРАНЦІЯ
ПАНАМСЬКИЙ СКАНДАЛ
БІОГРАФІЯ ДРЕЙФУСА


ТЕМА № 1

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПОПРАЦЮВАТИ НА ТРЕНАЖЕРІ

СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЦЯ ІНФОРМАЦІЯ ДОПОМОЖЕ ВАМ ГОТУВАТИСЯ ДО ТЕМАТИЧНОЇ РОБОТИ!!!

Культура у 1ій пол. ХІХ ст. (презентація 1) (презентація 2)

УРОКИ        


ЦІКАВІ ФАКТИ З ЖИТТЯ ВИДАТНИХ ЛЮДЕЙ


ТАРАС ШЕВЧЕНКО

ІЛЛЯ МЕЧНИКОВ


МИХАЙЛО МАКСИМОВИЧ


Немає коментарів:

Дописати коментар